Slut semester

Eller nästan iaf! Ska nu gå in och jobba två veckor, sedan är jag ledig en vecka till innan semestern är slut på allvar. Funderar dock på att vara ledig ett tag till hösten, har ganska många semesterdagar kvar och sen kanske jag tar ut lite föräldraledigt också, vi får se... Känner inte att den här semestern har gjort mig särskilt utvilad, först London och sen gick ju flera dagar bort när jag hade såna problem med gallan.

Igår kväll dracks det strawberry daiquiris med syster och man, trevligt hade vi! Idag blir det en sväng förbi Lomtjärn med Wille, det är visst nå aktiviteter där idag.

Njuter verkligen av dessa dagar nu, trots att det nästan är för varmt för min smak. Man ska inte klaga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback