Funderar på att göra nytt konditionstest.

Det börjar ju vara några veckor sedan jag gjorde konditionstestet förra gången, så nu funderar jag på att göra det igen. Det känns som att det har börjat gå ganska mycket lättare att springa, trots att jag har en fot och ett knä som inte riktigt vill vara med, men så är det ju när man är överviktig och försöker komma igång! Så det kan hända att jag gör ett nytt försök med Coopertestet i morgon, om jag nu inte blir utringd för att jobba, vill säga. Mitt mål är att komma över 2200 meter den här gången, så att jag kommer ut ur kategorin "average" =). 


Det går trögare än jag någonsin kunnat tro, det här med att komma under 80 kilo. Jag har ju varit ner och hälsat på i 70-nåntingzonen flera gånger, men sedan går jag upp igen och stampar runt på ungefär 80 kilo. Mitt mål med den här veckan är i alla fall att innan fredag väga under 79 kilo, gärna omkring 78,5. 


Som vissa vet så har jag ju en deadline att sträva mot när det gäller min viktnedgång, och den är bara 8 veckor bort nu! Med den takt jag hållit de senaste veckorna så har jag inga jättestora förhoppningar, men jag tycker att ett mål på 76 kilo till den dagen är ganska rimligt, eller vad säger ni?


Nej, nu ska jag återgå till mitt tevetittande! God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback