Träningsmorgon!

God förmiddag allihopa! Jag och Älskling har tillbringat hela morgonen först på gymmet och sen på hallen. Älskling gjorde samma konditionstest som jag skrev om häromdan och jag lyckades springa 4 km på 30 minuter, känner mig sååå nöjd och stolt efter det! Jag kan knappt tro att jag är samma människa som för några månader sedan, då hade jag kanske kunnat springa 600-700 meter innan jag hade varit fullständigt knäckt. 

Vägde mig även i morse, -0,4 kilo på en vecka är ju inget höjdarresultat men jag är ändå inte särskilt missnöjd, huvudsaken för mig är att jag får känna mig frisk och pigg och det gör jag verkligen nu! Självklart vill jag att alla mina överskottskilon ska bort, men det får ta den tid det tar... 

Nej, nu ska jag gå och börja fixa lite lunch, nackdelen med GI är att jag för det mesta måste laga två olika rätter pga Vildens kräsenhet. Men det går det med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback